Класне самоврядування – це реальний безперервний процес дедалі ширшого
залучення учнів до громадських справ. Одним із найважливіших принципів
виховання є забезпечення активної позиції учнів та їхніх представницьких
органів у житті і колективній діяльності.
Відповідальність – це та категорія в
класному самоврядуванні, без якої неможливе його становлення. Жодний
індивідуальний підхід неможливий без визнання права особистості на самостійну
творчу діяльність.
На сучасному етапі учням надається більше
прав і повноважень, створюються широкі можливості для самореалізації кожного;
вони здобувають управлінські уміння, вчаться жити в демократичному суспільстві.
Мета та завдання класного
самоврядування:
1.
Усебічно
розвиватися, самовдосконалюватися, самореалізуватися на благо собі, своїм
ровесникам, школі, своїй сім’ї, родині, народові України.
2.
Забезпечувати
і захищати права та інтереси учнів на основі виконання правил і законів школи
та класу.
3.
Формувати
почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ класного та
шкільного життя, оволодіти мистецтвом управління.
4.
Сприяти
реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей.
5.
Прагнути
узгодженості й балансу інтересів між учнями й дорослими.
Статут класу
Ø
Ми
– молоді, завзяті і кмітливі.
Ø
Ми
сповнені сил та енергії.
Ø
Ми
маємо багато мрій, бажань, задумів і планів на майбутнє.
Ø
Щодня
ми пізнаємо життя, відкриваємо для себе
світ і розкриваєм світу себе.
Ø
Ми
хочемо усе осягнути, все зрозуміти і щоб розуміли нас.
Ø
Ми
прагнемо усе спробувати і випробувати себе і свої сили, ствердитись, як людина
й особистість, усього досягти.
Ø
Ми
рухаємось вперед, наближаючи власне майбутнє.
Ø
Ми
мріємо про успіх, кохання і щастя, бо ми молоді.
Ø
Усе
життя для нас - попереду.
Ø
Уже
сьогодні ми тримаємо у власних руках своє майбутнє.
Ø
І
лише ми самі відповідальні за нього.
Ø
Вже
від нас сьогоднішніх і від наших сьогоднішніх рішень
Ø
Залежить,
яким буде завтрашній день і наше майбутнє.
Наші обов’язки:
Сектор «Знання»: Контроль за успішністю учнів. Організація взаємодії в навчанні. Організація
різноманітних вікторин, ігор, наукових конференцій.
Сектор «Охорони порядку»: Виховання дисципліни, дотримання учнями правил для учнів. Контроль за
станом чергування у класі. Участь у проведенні рейдів-оглядів зовнішнього
вигляду учнів. Контроль за спізненням учнів на навчальні заняття. Контроль за
відвідуванням учнями школи.
Сектор «Екологія і охорона здоров’я»: Організація
і проведення тематичних виховних годин, показ фільмів і діафільмів, бесід та
дискусій з питань екології та охорони здоров’я. Ведення роз’яснювальної роботи
проти куріння, алкоголізму, наркоманії та пропаганда здорового способу життя.
Сектор
«Культурно-просвітницька робота»: Організація
змістовного дозвілля школярів. Складання сценаріїв. Залучення учнів класу до підготовки та проведення творчих справ , свят, фестивалів, конкурсних
розважальних програм.
Сектор «Туристсько- краєзнавча робота»: Організація
цікавих екскурсій, походів і зустрічей.
Сектор «Спортивно-масова робота»: Підготовка і проведення спортивних конкурсів для
колективу класу. Контроль за відвідуванням учнями уроків фізкультури.
Сектор «Волонтерський рух»: Допомога ветеранам Великої Вітчизняної війни, вчителям – пенсіонерам.
Організація роботи загону «Доброта». Організація доброчинних акцій.
Сектор «Трудові справи»: Збереження, ремонт шкільного майна. Організація суспільно-корисної праці.
Рейди-перевірки стану збереження підручників
Немає коментарів:
Дописати коментар