неділю, 31 серпня 2014 р.

Я - класний керівник 5 класу

    Два роки поспіль йшли розмови про моє класне керівництво, але знаходилась якась причина,  з приводу якої  класною мамою я не ставала. Після 2-х років відпочинку мене призначили класним керівником 5 класу. В цьому році до нас в середню ланку школи прийшов нажаль тільки один 5 клас. Ці дітки  мабуть – моя доля. 
    Пам'ятаю, як чотири роки тому, читаючи районну газету «Жайвір», прочитала про перший урок в першому класі ( уже тепер моїх діточок). Я не володію здібністю запам’ятовувати газетні статті, але цю замітку запам’ятала.
    Наступного року мені випав шанс працювати над дослідницькою роботою з ученицею Вікою Баришнік саме з цього класу (а початкових класів аж 7 ).     
   Якось працюючи у кабінеті інформатики потрапив мені на очі фільм про цей клас  і у мене було бажання його подивитись.
   Ось тепер мабуть треба розпочинати пошукову роботу цих документів, це ж, як не крути,  історія класу.

   Я уже мала змогу дещо познайомитись з учнями. Це і відвідування їхніх уроків, була запрошена на останній урок у початковій школі, провела сама урок математики у 4 класі (така в нашій школі є гарна традиція). Нажаль ще не пам’ятаю всіх імен та прізвищ, але уже люблю цих діточок. Я впевнена у нас все буде гаразд.

Немає коментарів:

Дописати коментар