вівторок, 7 жовтня 2014 р.

ПРЕДСТАВЛЕННЯ 5 КЛАСУ

Уже традиційним стало у нашій школі представлення учнів 5 класів, які вливаються у шкільне життя середньої та старшої ланки. Ми довго міркували, як нам презентувати себе. І ось що у нас отрималось:
Під мелодію пісні «Ми їдемо-їдемо-їдемо в далекі краї» виходять «паровозиком» учні-п'ятикласники.

Учитель. Увага! Увага! Швидкий поїзд Великоолександрівський прибув на станцію «Школа». Зупинка 10 хвилин. (Діти встають в лінію.) Дозвольте представитися: я - провідник у світ знань. А ось і мої пасажири. 
1 учень. Наш вагон п’ятого класу причепили до експресу Великоолександрівської школи №1  в 2010 році, і ось уже п’ятий  рік ми перебуваємо в цікавій подорожі під назвою «Світ».
 УчительА ви знаєте, що у нас сьогодні презентація?
 2 учень: Прези-що?

 Учитель: Презентація. Ви повинні розповісти про себе і про свій клас. Ясно? 
Діти співають пісню (на мотив пісні "Чунга-чанга")
1.
В целом мире классов лучше нет.
И живем мы все, не зная бед.
Наше детство - целая страна.
И нам очень нравится она.
Пр:
В пятом классе, в пятом классе
Жить так весело и классно,
Жить так весело и классно
В пятом классе.
Мы умны и класс наш дружный,
Потому что все, что нужно,
Потому что все, что нужно -
Это дружба.
2.
В нас задора много и огня.
Не проходит скучно даже дня.
И конечно знает весь наш класс:
Впереди все лучшее у нас.
Пр.
Учитель: Невже ми, правда, такі ділові, все вміємо, все можемо?

Подивіться всі на нас:
Ми – найкращий в школі клас!
В першій школі ми вчимося
І цим дуже гордимося!

В нашім класі друзі всі:
Я і ти, і ми, і ви.
Всі ми тут одна сім’я - 
Рідна школо, ти і я!


Сильні, мудрі та красиві
Всі спортивні та щасливі.

Ми не любимо лінитись,
Будем добре всі учитись.

Живенята просто клас!
Наш веселий 5 клас!

Нас 19 в класi,
Ми всi одна сiм’я,
Стараємось все вчити
Вiд А до Я, вiд А до Я.

І всi талановитi:
На кого ти не глянь.
Нема у нас не здiбних,
У кожного - талант.

В класі є у нас артисти, 
Співаки і танцюристи, 
Є спортсмени, художники.

У нас всi - особливi,
Кожен з нас хороший.
Хто з нас хто –
 Зараз оголосимо.


  •  Я - газету намалюю,
  •  Я – вам гарно затанцюю.
  •  А я чудово співаю
  •  Я на акардіоні граю!
  •  Я вам віршик прочитаю!
  •  А я будь-яку роль зіграю!
  •  А в спорті всі  які хороші!
  • А ще ми любимо гумор

Учні показують сценки.

 Учень: А ще – ми дуже виховані і ввічливі.

Гумореска.


На тему «Я і ввічливість»
ідуть у класі збори.
На тему, дуже звичну нам.
(Настя говорить)
«Почну з Сашка, бо він себе
поводить некультурно,
бо хоч і виріс до небес,
а розум наче в курки.
- Сама ти курка звись! – Сашко.
- Ще побазікай трохи,
Так я тебе через вікно
геть викину за ноги.
- Диви який лінюх, тюхтій !!! - 
Наскочили дівчата.
- Женіть його під три чорти,
Він може все зірвати! –
А хлопці що? Та хлопці враз:
- Гей ви, сороки, цитьте !!!
І ось уде вирує клас,
Не збори, справжній диспут.
Ти бевзь! Не лізь, бо в лоба дам!
Мовчи, дурний гіпопотам!
А ти – зелений крокодил!
А ти – старий пузатий віл!
А ти – жираф! А ти! .. А ти !..
 І так з усіх сторін летить,
аж чути в коридорі.
На тему «Я і ввічливість»
ідуть у класі збори.



Учень: Це – гумор. А насправді ми спілкуємося інакше. Ми кажемо один одному:
- Перепрошую!
- Вибач! ….
 Учитель: Ну, вистачить, ясно, тут у нас прекрасно! А як з законами у нас?
 Учень: Нормально, як у всіх законослухняних громадян! Намагаємося виконувати!
 Учитель: І які у нас в класі закони?
 Учень: Наприклад, закон добра, турботи і милосердя: будь добрий до ближнього і добро повернеться до тебе!
 Учень: Правильно, зробив контрольну сам – допоможи друзям! І двійок менше і успішність підвищується!
 Учень: Закон поваги: ​​хочеш, щоб тебе поважали, поважай людську гідність інших людей!
 Учень: Так, пам'ятай, істина народжується в суперечці, а не в бійці!
 Учень: Закон свободи: кожна людина хоче бути вільний. Відстоюючи свою свободу, не забувай про свободу іншої людини.
 Учень: Теж правильно. Хай живе свобода вибору! Тікаючи з уроків сам, не змушуй це робити інших!
 Учень: Закон гласності: Ніколи не роби нічого за спиною інших!
 Учень: Правильно, не люблю пліткарів і донощиків! Краще гірка правда, ніж солодка брехня!
 Учень: Закон нуль-нуль!
Учитель: Це що ще за закон?
 Учень: Закон точності! Всі повинні бути в потрібному місці в призначену годину!
Учень: Так, доводиться покрутитися, щоб нікуди не запізнитися!
 Учень: Ось так нас 19 бешкетних і веселих, добрих і кумедних, в міру вгодованих і в міру вихованих, іноді відповідальних, а часом таких, що  забувають домашнє завдання і навіть розклад, а загалом, дуже дружних і чуйних хлопчиків і дівчат подорожують у нашому вагоні 5 класу


 Учень: Ну, що ж, наш шкільний експрес продовжує свою подорож! До нових зустрічей!


Всі махають в зал, встають «паровозиком» і йдуть під пісню «Блакитний вагон» зі сцени.

Немає коментарів:

Дописати коментар